top of page

Content Creator med flair for videooptagelse og redigering

Hej, mit navn er Rasmus. Jeres, forhåbentligt, nye Content Creator. Med 10 års erfaring som kommunikatør på forskellige medier og platforme er jeg den perfekte holdspiller, som kan formå at skabe professionelt indhold til det rigtige segment.

IMG_0402.jpeg
Bedre Nætter 4x5_Thumbnail 2_1.1.1.jpg
IMG20221023122145.jpg

Motivation

Navn: Rasmus Bruun Liboriussen
Uddannelse: Professionsbachelor i Multiplatform Storytelling & Production
Født: 25. Oktober, 1994
//Kilk her for kontaktoplysninger

Med 10 års erfaring som storyteller, både som selvstændig og fastansat, samt en professionsbachelor, har jeg arbejdet i dybden med mange genrer og målgrupper, herunder dokumentar, SoMe, reklame, skriftlige artikler og fiktion. Min værktøjskasse er derfor fyldt med vigtig viden og godt håndværk, som kan være til stor gavn når jeres fremtidige studerende skal vælge deres uddannelse.

Jeg er opvokset i Syddjurs Kommune, men har rejst det meste af jorden rundt og oplevet mange kulturer. Mine rejser har lært mig, hvor vigtige historier er for os alle, og som ansat hos jer vil min fornemmeste opgave være at videreformidle fakultetets mange historier i det rigtige format og til den rigtige målgruppe.

Ansøgning

Problemet er ikke folks opmærksomhed, problemet er kedeligt indhold. Sådan tænker jeg, hver gang jeg hører, at vores attention bliver mindre og mindre. Vi drukner i kedeligt, generisk materiale, og med AI vil det kun forværres. Derfor er fremtidens succesfulde kommunikation baseret på menneskelighed, kreativitet og relevans.

Med min passion og brede erfaring fra NGO-arbejde, E-commerce, forbund, freelance og bureau ser jeg store muligheder for at skabe engagerende og inspirerende indhold, som vil positionere NordForm på den helt rigtige måde.

Jeg har opbygget evnen til at formidle budskaber med kant og relevans i forbindelse med mit arbejde for Bedre Nætter, Gadens Børn NGO, Det Danske Gymnastikforbund, og mange andre. Eksempelvis har jeg i min rolle hos Bedre Nætter været med til at øge engagementet på sociale medier gennem målrettede kampagner og skabt deres visuelle identitet på film.

Jeg tror på, at en dygtig kommunikationsmedarbejder skal have indsigt, respekt og viden om målgruppen for at skabe god kommunikation. Indholdet skal være i øjenhøjde med modtageren, og det kræver et gennemgående kendskab til målgruppen.

Som jeres kommende content specialist vil I få en medarbejder, der ikke blot har styr på værktøjskassen, men også evner at spotte og formidle de gode historier. Uanset om det drejer sig om nye tiltag til sociale medier, annoncering eller videreudvikling af jeres visuelle identitet, er jeg dedikeret og kan tænke anderledes.

Jeg ser meget frem til muligheden for at bringe mine kompetencer i spil og håber på chancen for at mødes og drøfte, hvordan jeg kan være med til at løfte jeres kommunikation til nye højder.

Skærmbillede 2024-02-19 kl. 10_edited.jpg

// CV

Uddannelse: PBA - Multiplatform storytelling & Production

3,5 års uddannelse indenfor kommunikation, storytelling og filmproduktion. med speciale indenfor visuel historiefortælling. 

2016 - 2019

Produktionshus: MAYDAY Film

FilmFotograf og Postproduktion.

Fotografopgaver, B-foto, eventvideo, Belyser, DIT, klip og grade af reklamefilm. Opgaver for AAU, Lykkeliga, Vibholm, Aalborg Zoo.

2019

Bureau: Campfire & Co

Inhouse filmfotograf, ansvar for filmproduktioner på tværs af bureauets aktiviteter. Produktion for Weber/Timm Vladimir, LIDL, BGI & Salling.

 

2020

Virksomhed: Bedre Nætter

Opbygning af virksomhedens inhouse produktionshus og udvilking af deres visuelle kommunikation til organisk og paid social. Desuden produktion og udvikling af historier til online universet “slap af.”

2021 - 2022

Freelance

Filmproduktion og anden kommunikation for klienter som ARLA, HUMMEL, Naturhistorisk Museum, EYDA, Yde+, ZUPA, Hotel Vejlefjord, Ebeltoft Gaardbryggeri, Dansk Gymnastikforbund & Ollerup Højskole.

2015 til d.d.

Derfor er jeg et godt match til stillingen

Måden vi kommunikerer på har ændret sig markant. Som et provsti i udvikling skal Syddjurs Provsti selvfølgelig have en klar stemme i denne nye verden. En stemme, som både forstås af den ældre, men specielt også den yngre generation.

Med mig ved roret kommer jeg til at udvide jeres kommunikation med nye tiltag og platforme, for på den måde at komme i øjenhøjde med de yngre generationer, uden at glemme den ældre generation."

Link til hjemmeside

bottom of page