Brief
Efter stor succes på det danske marked, ønskede Bedre Nætter at lancere sig på det Norske marked. Her efterspurgtes små, skarpe og korte formater til annoncering på paid social med kommunikation omkring Bedre Nætters brand og USP´er.
Desuden var det vigtigt for dem at vise kvaliteten af deres produkter frem på hjemmesiden med mulighed for at dykke ned i detaljerne for produktet.
Klient: Bedre Nætter
Idé, klip, grade og foto: Rasmus Liboriussen
& Oskar Dalsgaard
Producer: Caroline Sachmann
USP-Video
100 dages retur er en vigtig USP for Bedre Nætter. Denne film er et sjovt indblik i hvordan disse 100 dage kan bruges og hvor lang tid du rent faktisk har til at prøve deres seng.
Produktvideo
Detaljeorienteret produktvideo med fokus på kvalitet, funktionalitet og design. I alt blev der produceret 5 produktvideoer.
Lanceringsvideo
Denne lanceringsfilm fortæller kort og præcist Bedre Nætters brand og USP´er til en målgruppe som endnu ikke er bekendt med Bedre Nætters produkt og brand. Filmen er tiltænkt youtube unskipable formattet.
USP-Video 1
For at sætte personlighed og autencitet på Bedre Nætter, benyttede vi kundeservice til at forklare BN´s USP´er til paid social.
USP-Video 2
Eksempel på en SoMe annonceringsvideo med en enkelt USP. Brugt til Facebook og Instagram Stories
USP-Video 3
Et eksempel på hvordan en USP kan forklares i øjenhøjde med målgruppen.