top of page

Erfaren kommunikationsmedarbejder med en passion for at skabe engagerende indhold til alle målgrupper

Hej, mit navn er Rasmus. Jeres, forhåbentligt, nye kommunikationsmedarbejder. Med 10 års erfaring som kommunikatør på forskellige medier og platforme er jeg den perfekte holdspiller, som kan formå at skabe meningsfyldt indhold til både den nye og gamle generation.

Motivation

Navn: Rasmus Bruun Liboriussen
Uddannelse: Professionsbachelor i Multiplatform Storytelling & Production
Født: 25. Oktober, 1994
//Kilk her for kontaktoplysninger

Jeg er opvokset i Hyllested, men har rejst det meste af jorden rundt og oplevet mange forskellige kulturer. Mine rejser har lært mig, hvor vigtige historier er for et samfund og hvilken sammenhængskraft den kan skabe. Denne viden er også min motivation for at søge jeres stilling.

Jeg ser mange problemstillinger, som vores samfund kæmper med, og jeg kan se, at de kan løses gennem de rigtige fortællinger. Problemstillinger, som kalder på næstekærlighed, nærvær, ansvar og tilgivelse.

Disse problemer vil jeg være med til at løse.

Med 10 års erfaring som storyteller, både som selvstændig & fastansat, samt en professionsbachelor, har jeg arbejdet i dybden med mange genrer og målgrupper. Eksempelvis dokumentar, skriftlige artikler, SoMe, reklame og fiktion. Min værktøjskasse er derfor fyldt med viden, jeg kan drage stor nytte af for at løse dagens udfordringer.

Skærmbillede 2024-02-19 kl. 10_edited.jpg

Match med de faglige krav til stillingen

Interviews & Portrætter fra det lokale kirkeliv

Med erfaring fra mit arbejde med Det Danske Gymnastikforbund, Gadens Børn NGO, flere efterskoler og højskoler er det her, jeg hører hjemme. Jeg elsker at fortælle historier fra det virkelige liv, både på skrift og på film.

Se her en et portræt fra Gaden Børn NGO

Annonceringer & foromtale af arrangementer

I min stilling som fastansat og senere som freelance har jeg arbejdet meget med promovering, både for arrangementer som internationale Gymnastikkonkurrencer og for produkter, eksempelvis for firmaet Bedre Nætter.

Eksempler på promovering af Bedre Nætter kan ses her

Foto & videokomunikation

Visuel kommunikation har været en af mine grundsten som professionel kommunikatør i hele mit arbejdsliv. Her har jeg arbejdet med firmaer som ARLA, LEGO, HUMMEL, Hotel Vejlefjord og Bedre Nætter.

Eksempler kan ses på min hjemmeside her

Udarbejde og redigere kirkesider til avisen

Under min tid hos Magasinet Gymnasten, som desværre er lukket nu, har jeg skrevet flere artikler til magasinet. Artikler, som blev sendt ud til hele gymnastikdanmark en gang om måneden.

Referncer findes desværre ikke da magasinet er lukket.

Undervisning/Workshops af kirkens kommunikationsfolk

Som underviser på HF-Linjefaget "HF Film" har jeg undervist i filmproduktion og værktøjer til kommunikation på video.

Ansøgning

Når jeg, som storyteller, læser jeres stillingsopslag, lyser mit hoved op med inspiration og idéer. Jeg ser muligheder for at inspirere de unge med historier og rollemodeller fra vores lokalsamfund, måske udbygge kirkens online tilstedeværelse med musikalske livesessions fra Syddjurs´ kirker eller lave filmportrætter af kirkens stadigt vigtige betydning i vores moderne samfund.

Min erfaring med journalistiske og dramaturgiske redskaber samt evnen til at producere engagerende og inspirerende indhold, både for trykte og online medier, er grundstene i min værktøjskasse. Jeg har demonstreret evnen til at formidle budskaber med kant og relevans i forbindelse med mit arbejde for Det Dansk Gymnastikforbund og som selvstændig for firmaer som Bedre Nætter og Gadens Børn NGO. Ydermere har jeg omfattende erfaring med sociale medier, hjemmesider og fotografi.

Jeg tror på, at en dygtig kommunikationsmedarbejder skal have indsigt, respekt og viden om målgruppen for at skabe den gode kommunikation. Netop disse egenskaber, sammen med en nysgerrighed, der strækker sig fra det sociale til det digitale, kan jeg være med til at løfte jeres kommunikation til nye højder.

Som jeres kommende kommunikationsmedarbejder vil I opnå en medarbejder, der ikke blot har styr på værktøjskassen, men også evnen til at spotte og formidle de gode historier. Uanset om det drejer sig om nye tiltag til sociale medier, annoncering af events eller en artikel til adresseavisen, er jeg dedikeret og kan tænke anderledes for at træffe de nødvendige beslutninger.

Jeg ser frem til muligheden for at bringe mine kompetencer i spil som jeres kommende kommunikationsmedarbejder. Jeg håber på chancen for at komme forbi og tage en god snak om, hvilke muligheder jeg kan bringe til bordet.

Derfor er jeg et godt match til stillingen

Måden vi kommunikerer på har ændret sig markant. Som et provsti i udvikling skal Syddjurs Provsti selvfølgelig have en klar stemme i denne nye verden. En stemme, som både forstås af den ældre, men specielt også den yngre generation.

Med mig ved roret kommer jeg til at udvide jeres kommunikation med nye tiltag og platforme, for på den måde at komme i øjenhøjde med de yngre generationer, uden at glemme den ældre generation."

Link til hjemmeside

bottom of page